Fyfaan va duktig jag är!

Att jag äntligen tagit mig iväg igen (efter 1 månads upphåll) och tränat....Vafaan "slutade" vi för Annika??
Det är en sån himla skön känsla att sitta här nu efter ett träningspass, nyduschad och så avslappnad och härlig...kan livet bli bättre =)
Hur som helst, detta är mitt första inlägg i våran girlylicious blogg...vi kommer att regera Hahahah...ehh eller inte!
Jag kanske ska som Angelica presentera mig, mitt namn är Caroline Blondinen och jag är 28 år och bor med min älskade sambo och son en bit utanför Östersund *punkt* på det. Mer än så behöver ni inte få veta.
Jag jobbar på samma jobb som Brunetterna Angelica & Veronica hela dagarna lååång och det var efter ett x antal rökpauser och en massa prat som vi kom på den roliga idén att starta en blogg tillsammans.
Då måste vi ju bara få till iallafall minst ett inlägg om dagen för det är väl oftast det som är problemet, man startar en blogg och sen så dör den ut pga dålig uppdatering.
Nääää men inte våran blogg inte.

Nä nu ska jag smeta in kroppen med lite lotion (beroende) och sen ta och slagga....på fredag är vi leeedig så imorgon blir egentligen torsdag fast det är fredag....äh ni kanske förstår.
Kolla in min lilla dösill som ligger på sängen och jäser...hon ska förhoppningsvis ha valpar nu i veckan, men jag är skeptiskt. Tror hon bara är skendräktig....men jag lovar att hålla er uppdaterade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0