Tillbaka på jobbet!!!

Hej alla Veronica här, jag antar att ni kan lista ut vid det här laget att jag är ''tha brunette''. Jag är 29 år och bor med min kära syster i ett litet radhus med en underbar uteplats som vi ska fixa iordning nu till sommaren. Våra grannar har nämligen perfekt uteplats med en gräsmatta som är klippt med sax och fontän mm mm. Så nu har vi bestämt att vi ska få till det finare, vi kommer ta kort när det är klart så får ni avgöra vem som har den bästa uteplatsen =)
Igår va jag hemma pga min underbara mensvärk, gud vad jag älskar att ha mens. Finns det något bättre än att ligga och krampa i timmar,förstörda underkläder,extremt dåligt humör,huvudvärk och uppsvälld mage. 
Varför har gud straffat mig med denna helvetes vecka, är ju inte normalt att ha så ont en gång i månaden så man måste vara hemma från jobbet och förlora pengar. Idag mår jag bättre men långt ifrån bra men det känns dumt att vara hemma en dag till pga denna skit. Får verkligen försöka hålla mig från att ta ut mina aggressioner på kunderna idag, svårt kommer det att bli men professionell som man är så kommer dom nog bli skonade hehe.


Kommentarer
Postat av: Blondinen

Vill ha en "innanbild" på uteplatsen innan ni lägger ut den färdiga bilden.

Alltså, en före- och efterbild tack!!

2009-04-29 @ 08:44:01
Postat av: Tha Brunette

Självklart men vi har redan tjuvstartat hihi.

2009-04-29 @ 08:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0