6 timmar senare!

Jaha då var man åter på hemmaplan och lättad över att jag makade mig upp i morse och åkte in till stan, men det var riktigt riktigt nära att jag skulle ringa in och avboka min synundersökning för jag var såå jävla trött! Men jag var tvungen att åka in för annars så hade jag inte fått köpa mer linser och jag är inte alldeles bekväm med glasögon utan har det bara om jag måste......som idag för linserna var slut!!

Men nu är det gjort och synen hade inte blivit bättre!! utan lite sämre...så nu har jag ökat på styrkan på linserna så nu kommer jag att se ännu bättre....värsta superwomen =)



...och så vart man 580 :- fattigare!!
Jaja, det är ju bara en gång om året á 395:- så det är väl inte värsta utgiften direkt!

Sen så var jag in på en snabbvisit på mitt gamla jobb och hälsade på....och jag måste säga att gud vad jag saknar alla!
Så jäkla kul att få träffa min babes Angie och Veronica som jag inte sett på hur länge som helst... faan va snygg Vera var i håret!!

Ska bli kul att träffa alla igen den 4:e september för då är jag bjuden på firmafest Yeahhh!

Nähä ska man ta och göra något? ......näää jag sätter mig nog med en kopp kaffe och kollar igenom lite roliga bloggar istället!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0