Allå allå!

Insåg nu att det är två dagar sen jag gjorde något inlägg men vårat Internet har strulat så jag har inte kunnat faktiskt!
Men säger väl......


........ändå!

Såg att "mina" tjejer är tillbaka på jobbet, men att dom inte har allt för länge kvar och sen sitter dom (inte duktiga Angie) i samma båt som mig =)

Igår hade vi lite kräftskiva på daddys veranda och det var HUUUR gott som helst. Jag gjorde en västerbottenpaj som jag själv måste säga vart supergod....slänger upp lite bilder på detta under dagen.
Var även ut igår och plockade lite hjortron igen och det vart ca 10 liter!! så nu har vi sylt så det räcker och blir över.

Nä nu ska vi sticka iväg på affären och handla för jag grävde fram en rådjurssadel i frysen som jag ska tillaga till middag...lite lyxig tisdags middag så där....yum yum!

Hörs senare

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0