funderingar till tusen!

Jaha då var det söndag....igen!
Det betyder alltså att det är måndag imorgon....måndag...hmmm va var det jag skulle göra då?
Just det jag skulle ju på en anställningsintervju (som om jag skulle glömma det va!)
Snacka om att det är tankar som går runt i ens huvud just nu, för jag har inte varit på en anställningsintervju sen -02 så lite fjärilar är det allt i magen.
Jag har suttit och kikat lite på xxxxxx:s hemsida och herregud alltså...det kan komma vilka frågor som helst!



Jag gjorde ett test på deras hemsida Gör supersvarar testet och då kan man alltså hjälpa 118100 med frågor som är riktigt svåra.... hur gick det för mig *harkel*

Ja testa själva....man har bara ca 10 sekunder på sig att svara så hinna söka på google var bara att glömma.
Gör testet HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0