Godmorgon!

Godmorgon på er..ja alla ni som läser våran blogg och tycker att den är kul at läsa.
Här e man uppe med tuppen minsann *gäsp*, men jag kan inte påstå att jag är speciellt pigg!
Jag ska iväg och lämna min son på dagis för att sen åka hem och vara helt ensammen i heeela 5 timmar.

Vad ska jag göra då? Ingen aning om jag ska vara ärlig!
Nåt kul/bra ska jag väl hitta på. Igår så var jag hemma hos Annika med Jenny (dom har också sina barn på dagis ungefär samma tider) och drack kaffe.....helt barnfria..bara vi och en massa tjejprat ;)

Nä jag måste nog lägga på ett kol så jag bloggar mer senare.

Angie: Jag tittar ofta upp mot himlen och instämmer med dig att det är ett av det vackraste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0