Herregud!!

Det har varit spöken inne på våran blogg och busat runt lite, men som tur var så hade jag sparat en liten backup om något liknande skulle hända...så nu är vi på benen igen =)

Så det är alltså måndag morgon och min älskling jobbar sin första dag efter sin semester, usch jag tyckte så otroligt synd om han igår kväll när vi skulle lägga oss och han vart tvungen att ställa kl på 05:50 =(

Själv ska jag sätta på lite slippapper på slipmaskinen och göra iordning min trappa, den ska slipas av för att sedan betsas brun och målas vit.
Trappstegen blir bruna och resten blir vitt och det kommer bli såååå snyggt för vi har samma färger i sovrummet som trappan kommer upp i så det kommer matcha bra.
Min mammi däremot tror inte att man kommer att se trappstegen när man går ner men det tror jag så jag ignorerar henes synpunkter =)

Hade velat tagit en förebild men pappas (min) kamera har han tagit för han stack på semster i en vecka så jag får se om jag kanske får till något med mobilen =)

Ciao







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0