Men hallå där!!

oj oj oj va det va längesen jag skrev i denna bloggen nu... stackars Carro måste känna sig övergiven!! Lilla raring.. det är du INTE! VI saknar dig så himla mycket så du kan inte ana.. satt och kollade på kort från tjejfesten.. Ååååå vill ha mera sånna kvällar för DET var mysigt!!!

Nu är det bara 2 dagar kvar sen börjar man jobba igen... 2 veckor på gamm jobbet sen börjar jag på Mc Donken i September.. ja ni hörde rätt jag ska jobba på donken :) Men jag tror inte att det blir alltför länge ... jag ska söka under tiden andra jobb som kanske är mer intressanta.. Men det är iaf en inkomst under tiden!

Idag har jag haft en heldag med mamma... vi har varit och ätit mjukglass, sen bjöd mamma på middag och det var underbart gott eftersom min mamma är världens bästa kock :) helt självlärd!!! Den satt vi och drack lite vin på balkongen... mysigt mysigt... Min söta mamma! Jag älskar dig!





Julia och Nele i bilen påväg mot mjukglass köp :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gör man inte för sina älskade barn...De va helmysigt att få rå om dig en hel da, kram/mamma.

2009-08-08 @ 14:01:47
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0