Sämst!

Gud vad jag är sämst!!! Jag har inte uppdaterat något på hela helgen Carro :) jag skulle ju hålla ställningarna! Men ikke sa nikke.. Det har varit en vinhelg iaf, lördag var det middag hos svärmor och svärfar med rödvin och sambucca och igår var det middag hos storebror med vin :) mysigt iaf! Storebror bjöd som vanligt på UNDERBAR middag! Renfilé med råstekt potatis och ädelostkräm och en trattkantarellssås... jag hjärta att min bror är världens bästa kock :)

Jag ska inte börja på Mc donken.. jag får fortsätta på mitt gamla jobb fast bara 50% men det var ju inte mer på donken så.. + att det är mkt bättre pengar och arbetstider! Jag stämplar ju upp resten så! Vi får se vart det leder...

Och vet du Carro? 1:a september ska jag försöka sluta röka :) vi får se hur det går men jag ska verkligen VERKLIGEN försöka! För vill jag.. Ja då går de!!!!! Tror du på mig Carro?

Jag har också 2 inbokade fotograferingar dock är dom gratis men det är bra träning!! Jag ska fota underbara Maria och hennes familj och sen så ska jag fota Ramonas barn! Det kommer bli jättekul!!

Vet du vad som har kommit Carro?? PAR!!!! Inte så lite heller!!!! Men men.. livet ska vara hårt ibland också!!



En låt som muntrar upp VERKLIGEN!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0