Being afraid!

Jag, Angie och Vera har väl en massa saker egensamt...men en sak som vi alla tre fruktar, hatar, ryser bara tanken av den/det är hajar.
Jag satt nu ikväll och kollade på Animal Planet Shark Attack Survivors och jag kan säga att det är med blandade känslor som jag kollar på sådana program, för samtidigt som jag tycker dom är väldigt fascinerande så hatar, hatar, hatar jag verkligen dom.
Alltså jag hatar dom så mycket att jag kan få för mig att det finns hajar i Svenska vatten.....ehh ja alltså större hajar.
....och jaaa jag vet att det  e skitlöjligt för "det finns inte hajar i Sverige !!"....men dahhh!
Men jag kan få lite småpanik om jag är ute på djuuuupt vatten...och visst kan det låta löjligt men det är faktiskt sant!



Men det sjuka är att det inte är Vithajen som ligger topp ett på värlens farligaste haj, utan det är Tjurhajen!



och den ser ju inte alls lika farlig ut men det är den visst...den ligger i topp på människoattacker!
Vithajen tror man och tycker man är farligast av dom alla men det är nog pga det hemska utseendet som den har, men det är tjurhajen som ofta in på grunt vatten där det finns fiskare och  simmare och där han kan mumsa lite!

Nä det skulle nog mycket till för att jag ens skulle doppa lilltån i vatten där hajar finns!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0