Äntligen hemma..

Det är ett ganska bra program fast rubriken handlar om att det är så jäkla skönt att vara hemma igen...
Eftersom det var ett sånt jäkla tråkväder på f.m så stack jag o mammsen till Strömsund på DollarStore och det roliga var att jag fick med mig min Honey också =)
Han tyckte samma sak att "eh fafaan när det ändå är ett sånt sunk väder så kan jag lika gärna fälja med då"
Det vart precis som jag sa ett par påsar med skit, men det är faktiskt bara bra skit. Jag ska prova lägga upp lite bilder senare så får ni se, men nu tror jag att jag ska hälla upp ett glas Rosévin och umgås lite med min mamma som tycker jag är skittråkigt som "jämt sitter vid datan", sen ska jag ut och brottas med min gräsmatta lite =)

Ciao!






Kommentarer
Postat av: Petra

Sv; Låter som en bra dag, ta det lugnt så gräsmattan inte skadar dig hehe =)

2009-07-28 @ 19:21:52
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha japp xD

2009-07-28 @ 22:59:54
URL: http://diiiiiamondz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0