Dåggisarna.

Det är så kul att gå tillbaka i bloggen o kolla gamla inlägg för det känns verkligen som om det var länge sen vi startade denna blogg tillsammans fast det egentligen bara är ca 4 månader sen!
Såg att jag inte lagt upp bilder på mina doggisar efter det dom var hos frissan som jag lovat att göra....men här kommer dom iallafall.


En strävhårig hund "rycker" man ca 2 ggr per år men vi kör bara en pga av temperaturen här uppe i norr på vintern =)

Priset ligger på mellan 3-600:- per hund och detta är alltså beroende på vart man går. Jag fick punga upp med 1000:- för bägge...ungefär som när en annan går till frissan var 3:e månad (har inte varit hos frissan sen????)

Bandit
till vänster är son till Milou till höger... alltså far o son.

 

Kommentarer
Postat av: Angie

Så fiiiina voffsingar!!!

2009-07-29 @ 13:45:10
Postat av: Carro

I mina ögon världens finaste =)

2009-07-30 @ 11:48:09
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0