Dåligt!

Hej på er!
Måste bara be om ursäkt för dålig uppdatering, jag som är "ledig" och allt borde ha all tid i världen att blogga.
MEN jag har faktiskt haft fullt upp med att klippa gräs och rensa grusgångar.....roligt va!!
Dock så tycker jag inte synd om mig själv eftersom att jag kan göra detta lättklätt och det är utomhus...dvs jag behöver inte sitta inomhus och jobba =)

jag har haft som mest 30,2 i SKUGGAN idag......

Just nu sitter jag på pappis altan med ett ISKALLT glas vittvin och läser...JAG MÅR DÅLIGT KAN NÅN KOMMA OCH HJÄLPA MIG!!

Som sagt det går ingen nöd på mig ska ni veta, förutom att jag saknar Veronica o Angie!!





Gissa vilken bok jag läser?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0