EN liten lista

För att jag har trååååkigt!

Vad heter du? : Hanna Angelica Birgitta Lindberg
Var bor du? : Östersund, Torvalla
Trivs du där? : Jorå, kunde ha haft liiite närmare till staden bara!
Brukar du läsa horoskop? : Nej det var ett tag sen nu!
Har du körkort? : Ikke
Favoritdjur? : Hundar och katter
Festar du mycket? : Nej... typ 1-2 ggr i månaden
Sprit, cider, vin eller öl? : spelar ingen roll
Brukar du bli för full? : Har hänt, men inte ofta..
Antal kuddar i sängen? : 2
Äger du ett busskort? : Ja, används flitigt!
Vad åt du till frukost? : En risifrutti XL och en banan och lite kaffe till de
Har du haft sex idag? : Nej
Nästa mål i ditt liv? : Att bli fotograf
Hur svarar du i mobilen? : Oj, massa olika. Beror på vem som ringer.
Antal timmar sömn inatt? : 7
Sov du ensam? : Nej med babylicious
Din hobby? : Lätt!!! Att fota :D
Vad är det för veckodag? : Tisdag.. och 3 dagar kvar till semesteeeeeer!!!
Vad åt du senast?: Risifrutti och banan
Vem fick du sms av senast? : Pappa
Vem ringde dig senast? : Pappa
Godaste ölen du druckit? : En öl på uteserveringen i Frankfurt! Kommer inte ihåg namnet..
Vilka hårfärger har du haft?: Svart, Brunt, blont, slingat, rött...
Vad såg du senast på TV? : 2½ men.. finns de nåt bättre?
Vad läser du för bok just nu? : Ska snart börja på nummer 3 i Twilight Saga -serien
Längd? : 172-173
Skostorlek? : 38
Hårfärg?: Brunt med nougat-aktiga slingor
Är du kär i någon? : Ja det är jag!
Vad gör du om ett år?: Har pluggat lite foto och kommit igång med fotoandet mer!
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Njae, men jag skulle vilja resa mera!
Dricker du? : Cola, mjölk, kolsyrat vatten, saft, lättdryck!
Vilken parfym använder du? : Den nya röda från PUMA.. luktar mumma
Vilka skor använder du?: Just nu mina underbart fina vita NIKE sneakers!

Såå nu fördrev jag lite tid iaf!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0