Fäviken Game Fair 2009

Imorgon är det meningen att jag och min honey ska åka på vårat (tror det är 8e år) på Fäviken Game Fair och detta är något som jag ser fram emot från den dagen vi åker lämnar Fäviken.


TYVÄRR så verkar inte vädergudarna vara med oss detta år då det ska regna! *suck*
Fredagen är väl helt okej men Lördagen ska det vara kraftigt regn..hmmm



Här är ett videoklipp från förra årets Fäviken där vi ställde upp i ett Terrierrace med våran hund Milou..
Ett riktigt roligt klipp för det är en annan hund som också är med i racet men som är intresserad av något helt annat än rävsvansen som han egentligen ska jaga.
Våran Milou är den vit bruna hunden som REGERAR!!!!



Kanske inte lika roligt att ställa upp i år om det vräker ner regn!
Jaja vi får väl se hur det blir med resan....jag återkommer!


Kommentarer
Postat av: S@tu

Hahahaha... flmsnutten var ju hur kul som helst :-)



Hoppas att vädergudarna är på er sida och ni får strålande solsken... eller uppehåll iallafall!



Kramkram!

2009-07-22 @ 14:04:43
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0