Grilla, fiska & frisk luft

Ja dom fyra orden är precis vad hela min helg + två dagar har bestått av och därför har jag varit helt off från allt som har med datorer och internet att göra. I lördags kom min lillebror samt farbror o kusse från Sthlm upp och vi har haft det så otroligt mysigt tillsammans. Man kan i princip säga att man har luktat brasrök från morgon till kväll!

Att sitta ute i skogen framför en brasa och imellanåt gå till vattnet och kasta lite är verkligen helt obetalbart kan jag säga.
Dom som säger att dom inte tycker det är avkopplande kan helt omöjligt ha varit med om det.

Igår var vi iväg till en sjö ganska nära oss och fiskade och här kommer ett litet gäng bilder från det, tyvärr bara mobilbilder då jag FORTFARANDE inte fått till överföringen a bilder från digitalkameran!!!!!!!!!!



Smart tips om det är myggigt...släng på en jädrans massa granris för det ryker av bara helvete, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0