Kom inte på någon rubrik

Hej och godmorgon på er, eller ja för mig är det faktiskt morgon för jag och Wille lyckades sova till 09:30 idag.
Så otroligt underbart med sovmorgon och jag hade lätt kunnat sova en timme till, men telefonen började gå varm så det var bara att kliva upp då. Precis ätit frukost och tagit en dusch och nu ska jag väl prova reda ut barret också.

Tjejerna drog ut igår såg jag, hoppas ni hade kul och inte har alltför ont i era små söta huven idag, för det har inte jag ;)
Honey åkte in til stan för att sova hos sin lillebror igår (jobba idag) så jag och Wille vart alldeles själva, men det gick nog det också.

Var ut på verandan för att ta en cigg och det känns att det är svalare vindar nu, nästan kallt!
Vädret har ändrats ytterligare så jag också... Vafaan nu går det inte att lägga upp bilder igen..blir lite smått förbannad på blogg.se ibland, jaja hur som helst så vänder det imorgon och blir kallt och regnit....MEN sen vänder det på torsdag igen och blir kanonfint. JIPPI!!!

Nä nu ska jag brottas lite med hårborsten, ha de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0