Lite fynd!

Här kommer ett par av sakerna som jag köpte igår när jag var iväg på DollarStore.
Jag har fått för mig att börja gilla rosa =)


Stor vas skål som jag tänker ha frukt i PRIS: 30:-


Dåååålig bild men två porslinshjärtan i ljusrosa PRIS: 2st 10:-


Blomvas med ljusrosa ränder PRIS: 10:-
VARFÖR KÖPTE JAG INTE FLEEEER???


Ljuslykta med rostfri fot. PRIS: 2st 20:-

SUMMA för dessa saker: 70:-
det får du väl betala för det ena hjärtat på tex HEMTEX!!!

Ja sen fick Wille en boxboll? med ett par boxningshandskar och det måste vara det bästa jag köpt till honom om vi säger i "leksaksväg" för han höll på med den hela kvällen igår, och jag sa till Honey att vi nog får ta och passa oss när han blir äldre...han hade anlag för det ;-)

Det vart en hel del andra grejjer men det tar vi lite senare.....åhh en skitsnygg tröja köpte jag på en klädaffär (namn?) men dom sålde VeroModa/Jack & Jones kläder...den ska ta och visa er senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0