Rastlös!

Jag har haft en sån jobbig känsla i kroppen sen kl 18:00 ungefär.
Det måste helt seriöst vara vädrets fel för det var länge sen jag kände mig så här konstig...


Mitt ansiktsuttryck säger allt och jag känner mig som jag ser ut =), helt sjukt!
Jaja jag har ju lyckats härda ut i 4,5 timme så det är väl bara att gå och lägga sig nu.

Eller är det för att det är söndag och att man i normala fall brukar ha "jobbångest"...kan det vara så att det sitter i?

Nä jag måste nog handla lite färg imorgon och ge mig in i ngt måleriprojekt tror jag, det här går inte!
Hur som helst så ska jag till stan med mitt lilla lejon imorgon, perfekt att han blir av med sin päls lagom till 26 graderna försvinner och 9 + regn kommer!!

Lyckat Carro....vilken bra matte!! (nu vart jag på ännu bättre humör!)


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Du är inte ensam om att vara rastlös....

2009-07-05 @ 22:58:16
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Nä jag vet =)

2009-07-06 @ 13:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0