Regn och rusk!

Ja man kan ju lugnt säga att ens humör helt beror på väder, eller iallafall för mig.
Regnet vräker och det betyder väl att jag ska fortsätta städa lite här inne i huset,

Jag kan fortfarande inte lägga över bilder från kameran till datorn för programmet jag ska installera kan jag inte hitta, eller jo jag hittar massor med program men vet inte vilket jag ska använda mig av, utan jag får helt enkelt be en kompis här på byn göra det, annars så händer det inget. För ni MÅSTE få se doggisarna!!!

Nä innan jag tar tag i städningen så blir det lite Brunch för jag har inte ätit ngn frukost än.
Tänkte lyxa till det med Felix´s risgrynsgröt och äppelmos och titta ut på det vackra vädret!



Så det blir kanooonfina kamerabilder ett tag till!







Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hej! Gå gärna in på min blogg och välj vilken av Megans frisyrer som just du tycker är snyggast!



kram, http://esth.blogg.se

2009-07-08 @ 11:51:16
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0