Sjön!

Igår tog jag med mig kameran och hunden och gick en långpromenad längs Storsjön!
Över stock och över sten gick jag och Nele :D Nele såg undrande på matte när hon satt i konstiga positioner och t.o.m låg ner och fotade! Bilderna lägger jag upp ikväll, det blev några gobitar!! Det är verkligen fint vid vattnet och så strålade solen från och till! Både hund och matte var dyngsur när vi kom hem! Nele däckade i sin bädd och jag  i badkaret! Härligt!

Idag blir det Sushi lunch med pappa och vera och ikväll ska jag på födelsedagsmiddag hos svärisarna, pojkvännens farmor och farfar kommer upp också.




Dessa bilder tog jag i vintras!

Inte för att jag längtar till höst/vinter, men tänk när det är alldeles mörkt ute och så tänder man en massa ljus och myser ner sig i filtar för det är så kallt ute :D Det är en härlig känsla!

NU: Jobba! :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0