Sol...

Idag hade vi solsken i Östersund... det är vi tacksamma för! Men nu verkar det som att regnet ska komma igen! Suck..
Idag så spände jag på mig inlines och tog en tur med Nele till Torvalla, och gud vilken dålig kondis Nele har :) sötnosen sprang bakom mig hela vägen!! Det får vi jobba upp... Har väl tid med det på semestern! :D Och snart ska jag gå tillbaka till Marcus.. det tar ca. 1 timme.. skönt att röra på sig lite!

Vi år mummsig grillmiddag idag, fläskfilé med stora pommes och bea och barbeque sås.. MUUMS!! Sen kom molnen och det blev kyligt så vi gick in...  boooring...

Är lite nervös för imorgon... ska nämligen på jobbintervju på donken donkas... det går nog fint! Men det är ju alltid nervös att träffa någon när det gäller jobb! Vad ska man ha på sig.. vilken frilla... :) Jag återkommer om hur det gick!

Ne jag ska sätta på mig gympadojjerna och börja vandra snart.. kanske stannar på Statoil och köper en Ben & Jerrys.. min favorit är Chocolate fudge brownie.. eran då????



från våran SUPER roliga tjejkväll!!! Självutlösare FTW!!!



VOOOOOOOFFF!! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Lycka till imorgon darling..

haha tuff bild på ele, det ser ut som om hon har en meter käft =)

2009-07-22 @ 20:40:16
Postat av: Carro

sorry Nele =)

2009-07-22 @ 20:41:41
Postat av: Viktor

vad glad jag blir, tack så jättemycket!

vilken fin blogg ni(du) har :)

gillade verkligen hundgapet!

2009-07-23 @ 00:24:19
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lycka till lillgumman, mamma håller tummarna loves you....

2009-07-23 @ 09:54:00
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0