Spärrservice

Jag måste bara göra reklam för Spärrservice för jag tycker deras tjänster är superbra!!! Jag har gått med där och som dom flesta har jag ju min lilla nyckelbricka på nyckelknippan! Men sen har jag även försäkringar där som är superbra!!
Bl.a. "Safe Card" och "Låsbytesförsäkring"

Låsbytesförsäkringen - om jag tappar mina nycklar och inte får tillbaka dom så ersätter Spärrservice mina kostnader för ett eventuellt låsbyte+självrisken.

Safe Card - Om jag blir av med min kort och det blir utnyttjat av någon så ersätter dom mig med upp till 25 000:-, och är jag utomlands och tappar bort plånbok och flygbiljetter så hjälper dom till med nödkontanter och hjälp med nya flygbiljetter! Dom ersätter mig om jag blir rånad på det belopp jag blev av med upp till 5000:-!

Jag tror jag betalar ca. 400:- om året för detta! + att jag fick en liten SIM korts backup apparat som bonus :D

Det var lite om det :D

Intresserad?  Gå in här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0