Thunder...

Jag har varit så otrooligt dålig att blogga men det har åskat som fasiken här hemma hela dagen och vi har sen vi flyttade hit blivit av med, ca 4 bärbara telefoner, en dator, elr ngn grunka i datorn, två elaggregat (till häststängsel), så numera stänger vi av ALLT när det åskar.
Sen är det ju så att om man inte har något att göra när tv:n o datorn stängs av ja då kan det bli sjuuukt tråkigt.

Dock tänkte jag på om det kanske bara var några Vampyrer i farten som spelade baseboll, hehe

BTW nu har jag bara ett kapitel kvar ur så länge vi båda andas!
Hur går det för er tjejer? Har ni köpt två sista böckerna.

Påpekar återigen hur sjukt mycket jag längtar tills New Moon har biopremiär




Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha.. jag är också på sista boken.. Men har dock inte hunnit så långt xD Jag är på den delen av boken, där Jacob berättar :P

2009-07-17 @ 10:37:07
URL: http://thepinkdonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0