Twilight!

Man kan ju inte tro att dom har haft ett annat liv innan Twilight eftersom man knappt sett dom i någonting annat!
För mig ÄR dom och kommer ALLTID att vara Bella Swahn och Edward Cullen, jag vet inte om jag kommer att kunna se andra filmer med dom efter Twilight filmerna :) Den är ju verklighet eller hur???
Då kommer man dra nån kommentar som "Mehh är Edward Cullen med i den här filmen" :)





Nee det finns tyvärr ingen karriär för er efter Twilight!!!!!!!! Det är stopp där...  För våran skull snälla :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

hahha jag håller helt klart med! :)Det är liksom Bella&Edward.. t.ex om jag ser harry potter och den flammande bägaren, där robert pattinson är med.. då känns det som om det är någon annan som spelar Cedric-karaktären :P

2009-07-17 @ 10:35:30
URL: http://thepinkdonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0