Varmt och lurvigt!

Alltså det är som om man är utomlands det här, det första jag gjorde när jag vaknade var att öppna några fönster i huset så det vart korsdrag. Vi ska ta och göra en hop med myggfönster i helgen så man kan ha öppet på nattetid också, för detta funkar inte...man sover inte bra när det är varmt och ha fönstret öppet utan mygnät går inte! Då kommer man se ut som en prickig korv sen!

Nu har jag precis beställt frisstid till mina små lurvhundar Milou och Bandit, mån och tis ska dom tid. Min ordinarie hundfrisör hade semester... *suck* så jag fick ringa på någon annan.
Så nu ska dom in och bli fina nästa vecka, jag slänger in lite bilder på reultatet nästa vecka

Så här lurviga är dom iallafall nu.




Man kan inte tro det men dom blir nästan lika korthåriga som Puma (liltjejen på bilden längst ner till höger)
Lika korthåriga + lite skägg = så fiiina!

Nä nu ska jag till Jenny så Wille får leka lite med Oskar o Matheo medans vi dricker lite kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0