Fest i Lördags!

Jag var som sagt på fest hemma hos min lillebror och hans tjej i lördags, vi tittade på Sverigematchen och körde en liten grillning efter det. Det var supermysigt att träffas eftersom att det inte har blivit så tätt med det sista månaderna.
Här kommer iallafall ett gäng bilder från kvällen, obs dålig kvalité (mobilkort)




Lillebrorsans söta tjej Marina




Lillebror


Bra bild? Föreställer iallafall lillebror och hans kompis
när dom grillar




Lamm med varm potatissallad, lammet smakade inte ullkofta utan var
bland det godaste jag ätit i köttväg.
Oj oj oj vad gott det var.


Martina & Hannes.


Oj, jag och namn, ehh Jompa, ? och Jocke =)


Marina och Hannes hade tidigare på dagen varit inhyrda på en ångbåt (bröllop)
och sjungit, och hon är sååå duktig så det passade bra att gitarren kom fram
Marina kan du lyssna på här [LÄNK]


Sen vid 02:45 vart det lite nattemat på en Libanesisk
restaurang, och vi tog friterade auberginer


Ser inte sååå aptitligt ut, men det var det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0