God morgon!

Eller är den så jäkla god egentligen?? Det är ju måndag och man sitter återigen på jobbet.
Ännu en ny underbar vecka att jobba sig igenom, men jag har min stockholms resa till helgen att se fram emot så det kommer nog gå fin fint det här.
Jag och William ska ner till mamma och hälsa på, och det ska bli riktigt roligt för jag har inte varit nere sen augusti förra året så det är väl dax att ta en sväng ner.

Nu på fredag är det studenten om jag inte misstar mig, man ser dom vita mössorna på allas huven och det gör att man själv tänker tillbaka på den tiden. Man hade egentligen ingen aning om vad som väntade en, även om man visste att pengarna inte ramlar ner från trädet. INGA MER SOMMARLOV!
Gud vad jag önskar att jag kunde få ett till sommmarlov, bara ett!!

Nä nu ska jag prova att fortsätta här med mitt jobb, jag sitter och lyssnar av inspelningar där folk säljer abonnemang och jag i min tur ska då lyssna så dom inte gör några "fulsälj".
Det kan faktiskt vara lite roligt att lyssna på alla dessa säljare för dom har sina knep att prova övertyga kunden att just detta är bra.

Skulle lägga upp en liten bild men min mail verkar inte riktigt ha vaknat så det blir ingen!








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0