Heeeej!

Livet leker, jag är som ni vet i Sthlm och sitter just för tillfället hos min lillebrolla på söder och dricker öööölllll.
Vi har kollat på matchen. MEN som ni säkert vet så gick det åt hel*ete så det blir inget VM 2010 FAAAAAAN!!!!
Vi har tidigare under dagen varit i skhlm (skärholmen) VILKET jävla köpcentrum dom har fått till......av med jackan och 300 affärer, TYP!!!
Köpt mig en skitsnygg klocka!
Nä jag har tusen saker att berätta men jag bloggar mer imorgon när jag kommer hem.... I LOVE STHLM

PUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Angie

lilla Carro det är ännu inte kört för oss :D såå luuuuugn! Va kul att du har det bra i Stockholm! Påväg hem nu antar jag... PÖSS!

2009-06-07 @ 14:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0