Ikväll!

Tack för en underbart rolig dag/kväll tjejer, kom ihåg vad vi har bestämt nu och jag längtar redan.
Slänger ut mdom askasfsa bilderna rån GIII som jag tog med mogilkameran. Jag och Angie var ut för en sån sjuuuuuukt rolig sak sen när ví var på väg ut vi även Angie höll på att pissa ner oss. Hahahah nyfikna va!!!

LOVE YOU Angie, Vera o Jessica.


Angie!


Jessica!


Vera!


And moi!

GOD NATT och tack för ikväll, jag ska se om jag kan somna med mina kramper jag fick ikväll...SJUUUUKT KUL!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahahaha märks att du skrev det där på fyllan med tanke på stavningen hahaha. Men tack själv det var as kul, och snart e det dags igen =)

2009-06-27 @ 18:44:22
Postat av: Carro

JAPP! Det vart lite fel där med stavningen men vafaan kl var 03:00 och precis jag hade lite alkohol i kroppen som gjorde att det vart lite fel =)

2009-06-29 @ 09:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0