Kommer ni ihåg?

Nu idag på eftermiddan så var jag och hjälpte Rebecca att göra henne lite fin i håret för hon skulle på skolbal, hon slutar nian imorgon. Medans jag stod där och lockade hennes hår, torkade mig högra jäkla öga som konstant rinner och provade få någon luft ur min högra näsborre så tänkte jag så klart på min bal i nian.
Åh gud vad kul jag hade den kvällen, mamma hade sytt världens finaste svarta klänning till mig med halsterneck av tre smala sidenband, sen var den tajt över bröst och ner till midjan och där gick den ut och räckte ända ner till mina fötter.
Den är så otroligt fin och jag har fortfarande kvar den...tänk vilket jobb hon la ner på den. Sen hade jag gjort en egen uppsättning av mitt typ midjelånga hår med en massa korkskruvar...åhh vilken tid säger jag bara.
Sen mötte jag upp tre tjejkompisar och sedan våra kavaljerer och gick på en helt oförglömlig bal.........

Så här söt vart iallafall Rebecca....Honey fixade så hon och hennes kavaljer fick åka Mustang cab in på balen.



Nä nu ska jag hoppa i sängen (jag har äntligen börjat på När jag hör din röst nu) så jag ska fortsätta med den, och jobbet ska jag pallra mig iväg till imorgon...jag har inte många dagar kvar nu och vill så klart inte ligga hemma resterande dagar. Saknar mina jobbarkollegor, speciellt två av dom ♥


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

åh! vilket fint kollage!

2009-06-12 @ 17:17:28
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: carro

Ja fast jag hann ju inte ta nå många kort eftersom det vart så kort om tid =)

2009-06-12 @ 20:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0