Min kväll...

Består av att föra över alla bilder jag råkade ta bort igår från datorn!
Tur att det finns "IT-änglar" som Anders ibland som hjälpte mig att rädda mina 3800 bilder jag hade på datorn! Hade aldrig lyckats själv med detta......Och vilken JÄVLA klant som ens tog bort mappen med alla bilder i!! Gaaaanska mycket jobb att kopiera över allt detta!!!

Jag sitter också och pysslar lite med bildspelet som vi gör till brors bröllop :D jag gillar pyssel så det är bara kul!!!




Ni ser ju själva på bilden :D och det där är inte alla bilder ens!!!



Jag har kommit längre men vill inte visa mer om det skulle vara så att dom glider in hit och kollar på bloggen :D

Och gud vad Windows Movie Maker är enkelt att använda för oss som är lite retarded inom dator-världen! TY TY!

Back till bildspelet och kopieringen.. puuuhhh...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0