Oh Lord

Ett gott skratt såhär på förmiddagen.. tack Dessie..


Alltså om man är blondin så :



Åka på bussen, Gratis.
Om ni inte har busskort, och ändå vill åka med bussen så funkar det alltid om man är blondin och ler lite, jag menar.. Jag kommer ju ihåg själv när man var brunette och aldrig fick gå på bussen..

Man har roligare. När man är blondin har man faktiskt roligare, man vågar släppa loss mer för det är liksom en blondins personlighet att vara lite mer utstickande, And i like it!

Man får mer uppmärksamhet på stan, och mer killar. Ja, det är faktiskt sant. Alla killar kollar på en vart man än går, och folk ser & kollar även fast man kanske ser förjävlig ut den dagen, och det är för att blondiner fångar uppmärksamheten, det är så mycvket snyggare att vara blondin liksom..

Man känner sig snyggare. I blond hårfärg, liksom det är få som passar i blondt, men man är så jävla snygg i blondt. Vissa av mina kompisar eller bekanta, som verkligen inte har ett snyggt utseende, när dem är mörkhåriga så ser man verkligen att dem inte är snygga.. Men när dem väl färgar blondt, så får dem blickar överallt. Jag menar, blond ska man vara!




Kommentarer
Postat av: Carro

Asgarvar Snacka om om att den där lilltjejen vet vad hon pratar om!!! Det är ju så sant som det kan bli!



Närååååå, kan inte mer än säga stackars lilla flicka. Vågar släppa loss mer? Eh okej, jo för när jag själv var brunett så jag gick i heltäckande kläder och stod längs väggen på krogarna och vågade inte dansa, men så fort jag vart blondin så gick jag över till mina urringande kläder och började dansa på bardiskarna igen!!

Personligheten sitter inte i hårfärgen gumman.



Ja den där Dessie vet verkligen vad hon pratar om för hon har ju en sån otroligt lång livserfarenhet..hela 14/15 år!

2009-06-26 @ 13:07:31
Postat av: Veronica

Hahaha bra sagt Carro din blondis ;)

Så även om man har ett fuckface så blir man snygg när man blonderar sig, gud att inte alla stylister och frisörer kommit på den smarta iden. Snacka om att alla skulle gå runt o va as nöjd o skit snygg hela tiden =)

2009-06-26 @ 13:10:37
Postat av: emelie

hahahhaha jadu .. :P

2009-06-26 @ 14:11:11
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0