Planteringskväll

Idag har vi varit iväg på "dagisavslutning" på Tistegårn med grillning vilket var trevligt..mycke barn och föräldrar.
Så klart hade jag ingen kamera med mig men Becca tod lite kort som hon lovade att skicka till mig, barnen sjöng Idas sommarvisa och en massa andra...så sööööta.
Men nu spenderar jag kvällen till att plantera ut mina blommor som jag var iväg och handlade i söndags...



Putsa glasrutorna skall också göras..barn och stora rutor är ingen bra kombination =)





Dessa ska så småningom bli fina...Rosa Pelagoner.
Brukar få fina stora klasar med blommor på dom.




Här kommer det bli en massa små vita blommor med blå hänglobelia framtill.



Ja men det är bara till att fortsätta =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0