Semester!!

Intalar jag mig att jag från och med idag har och det ska firas!, Men ska jag vara helt ärlig med mig själv och er dom flesta vet redan så är jag from idag arbetslös!
Jag har inte varit arbetslös sen jag slutade gymnasiet och det är väldigt lääänge sen. 7 år och 5 månader jobbade jag på CC och jag har tagit med mig mycket minnen därifrån.
Nä nu ska vi inte deppa utan jag tänker ta en veckas semester nu och bara vila ut tankar och funderingar, sen så kör vi =)
Mina chefer bjöd på en "lycka till" tårta idag, min favvo: schwarzwaldtårta





Värmen då, vad säger vi om den?
jag säger bara ÄNTLIGEN!!!!!!!! Så underbart när man svettas och får klaga lite på hur allt bara klibbar fast på kroppen, men vadå det hör ju till, eller hur!
Vi har en AC på jobbet som idag var väldigt populär, däremot så fanns det vissa som utnyttjade sin skönhet vid den!
Men visst är hon en riktig "hottie" Puss på dig Angie!




Kommentarer
Postat av: Angie

Ooooo fan va hottie... en hottie som mig svalkar sig gärna då jag tenderar att bli riktigt hot om dagarna!

2009-06-25 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0