Söndag..

Japp då var denna midsommar över, men det är ju bara 363 dagar kvar tills nästa gång och det går fort.
Igår var vi hem till några bekanta här på byn och käkade surströmming och resten av kvällen vart väldigt lugn.
Igår var jag med om något fruktansvärt hemsk, innan vi drog iväg och käkade så gick jag ut och hämtade mina jeans som hände på klädsträcket. Kom in och drog på mig dom (nytvättade jeans= supertajta) och kände när jag precis skulle knäppa igen dom att det var något vi baksidan av låret så jag slängde dit handen och fick tag i "det" och klämde till, då hörde man hur det knastrade till, ungefär som om du tar en skalbagge och stampar på den....PANIK så drog jag av mig byxorna medans jag gallskrek och efter jag dragit av mig dom så trillade det ut en humlejävel!!!
Jag satt på golvet i säkert 10 minuter innan jag ens vågade resa mig upp...det bara kröp i hela kroppen på mig.
Wille kom uppspringandes och frågade varför jag skrek och han fick då en förklaring på det. Byxorna var jag nära att elda upp på en gång.



Så glöm ej att kolla igenom kläderna när ni tar in dom.
Självklart så brände han mig på låret och det sved ganska bra faktiskt....så nu hatar jag humlor också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0