Vad är det som händer???

Blickar bort mot fjällen och får se detta!!! HJÄÄÄLP!
Kom inte hit, snälla.



...men vaknar upp alldeles svettig och får se detta istället



*pust* Jag hade bara slumrat till i solen och haft en mardröm!
Den värsta mardrömmen på länge faktiskt, nä nu ska jag och Wille trycka i oss lite Jordbubbar och körsbär + en skål med vispad vaniljgrädde bredvid och doppa bubbarna i, jumjum.

 

Kram kram

Angie och Vera: Jag har iallafall bestämt mig vad jag ska ha på mig ikväll..bra va!


Kommentarer
Postat av: Angie

Gött att du har bestämt dig, du lär nog få vänta några timmar hemma hos oss innan vi kommer ner och har bestämt oss för outfit :D

2009-06-26 @ 14:35:53
Postat av: Veronica

Antar att det är lika vulgo som alltid, typ lack kjol så skinkorna syns och blommor på bröstvårtorna =)

2009-06-26 @ 15:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0