Vad skulle du göra?



Om du vart ställt inför detta faktum, att för resten av ditt liv välja sida =)
Har alltid tyckt om min högra sida på ansiktet mer än den vänstra, men jag vette faan i detta läge.
jag ser iallafall 3-4 år äldre ut med två vänsterhalvor, eller vad tycker ni?
Frisyren vart ju lite tokig på den med högra halvorna, hehe men jag vette fasiken alltså vilken jag skulle välja.
Om jag måste så tar jag nog den med högra halvorna + den andra frillan =)

Maila mig bilder om du vill se hur du ser ut [email protected]
bilden måste vara tagen rakt framifrån för bästa resultat

GOD NATT PÅ ER nu hoppar jag isängs med........



.......................................................................min bok så klart, hahahahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0