Varför?

Samma sak är det för mig/oss dagen för en en lite längre ledighetsperiod. Man ska som spara allt till sista dagen, det ska handlas, det ska städas, det ska tvättas ja you name it.
Men nu sitter jag iallafall ner och allt är klart inför morgondagen. Kl 12 har jag och Honey bjudit hem min pappi på en sill lunch med lite ägghalvor och janson för sen ska han iväg och jobba, stackarn har vill faktiskt jobba tror jag fast det är alltid mysigt att umgås med familjen.


Nä vi käkar lite traditionell midsommarmat till lunch, men sen blir det grillat lite senare på eftermiddagen, vi ska väl förhoppningsvis köra lite brännboll imorgon (om vädret tillåter) och jag funderar starkt på att ha musiklurar på och lyssna på Supermassive Black Hole med Muse...fyfaan vilka homeruns jag kommer göra då + lite åska

Nä nu ska jag sätta mig på verandan med en kall.....vi hörs




Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

tittar in och önskar dig en underbar midsommar :)

2009-06-19 @ 08:35:32
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0