Världens bästa kollegor

Åhh jag ville göra ett eget inlägg för bara detta, och det är då helt enkelt om att jag kommer att jobba min sista dag på mitt jobb den 25 juni och på fredag resp måndag så går två av mina kollegor på semester så då ses vi inte mer och därför hade dom alla gått ihop och köpt en present till mig som jag fick idag.
Jag har som några av er vet blivit helt SJUKT såld på Twilight och har införskaffat mig dom två första böckerna (till att börja med) samt att jag i förrgår köpte DVDn också..som jag kan se om och om igen...Googlar och söker på allt, och kalla mig galen, konstig men det skiter jag i för den är verkligen så fängslande and I´m not alone om att vara/tycka det.
I mitt paket låg iallafall dom två sista böckerna så nu har jag ALLA 4:a böckerna... ÄLSKAR ER HÖRRNI!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0