Ett bevis på våra olikheter ,the Vera version

Arrogant: Mmm lite ibland
Osäker: Aldrig för jag är bäst och snyggast och ni andra suger,speciellt blondiner.
Trött: På morgonen, skit jobbigt att kliva upp vid 16 men vad gör man inte för att hinna sola.
Intressant: Otroligt intressant eftersom jag är bäst och alla vill va som mig.
Smart: Går man efter betygen så JA om man vet vad jag gjorde för att få dom även där JA.
Barnslig: Otroligt mogen.
Liten: Som en rosa mus. 
Lätt: Som en rosa fjäder
Rolig: Otroligt,folk skrattar åt mig hela tiden.
Pratglad: Ja om jag får prata om mig själv och alla mina rosa saker.
Frågvis: Ja när jag ska köpa nytt rosa läppstift.
Organiserad: Något,jag vet vart jag har mina tior till solningen det är viktigast.
Hälsosam: Om man räknar 4 timmar i ett solarium varje dag så ja.
Blyg: Nope
Attraktiv: Ja såklart
Lätt uttråkad: JA
Vegetarian: Nej
Besatt: Av mig själv
Pålitlig: Ja
Filosofisk: Nej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0