Ett tips

Va skönt det faktiskt är att få röra på kroppen för är det nåt man behöver så är det väl det.
Men man är ingen atlet så man får ta det i den takt man känner...eller.

Så nu blir det duschen och sen så ska jag lägga mig och kolla in en skitrolig blogg som jag hittade, den är verkligen att rekommendera!



Nä jag måste komma i säng i tid nu för jag har försovit mig både måndag & tisdag... dock inte kommit försent (utom i måndags...förlåt Annika & Ufuk, jag vet att du läser detta Ufuk hehe)
Men hela dagen blir som förstörd på något vis.
Det sjuka är att vi har vaknat exakt 06:55 båda dagarna, nån som har en förklaring till varför det kan bli så.

Men jag säger här och nu
God Natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0