Fint väder!

Åh vad glad man blir när det är fint väder alltså.
Vi har som sagt varit på bygdegården idag för det har varit städdag....det var faktiskt bra uppslutning dvs. det var många som var där.

Det bjöds på lunch: plättar  m sylt o grädde, piroge elr varmkorv m bröd. Jag tog en korv m bröd :D

Nu är vi hos papp´sen och bygger hundgård, elr ja inte jag...jag sköter markservicen.
Till middag vart det fläskytterfilé med klyftpotatis och gorgonzolasås...Mmmmm jumm jumm.

Bilder kommer på det lite senare (pappa hade kabeln nere hos sig till kameran)
Jag är hem för att gå en liten kvällspromenad med alla doggisarna 4 st...oh vi får se om jag får till några roliga bilder så ska jag visa er....jag måste ha en i koppel för annars draaaaaar han lååååååångt åt helevte. (älghund)

MINA andra doggisar springer så fint bredvid mig...

Hörs sen... Ni har väl inte glömt att det är EUROVISION ikväll!!!!    HEJA SVERIGE!!!!!



Psppsen o Honey in action!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0