God förmiddag!

Hoppas ni hade en trevlig Valborg precis som jag. Festkommitén är så duktiga här hemma som år efter år nu har ordnat tillställning efter tillställning. Dom förtjänar verkligen en STOR eloge 
Hipp Hipp för ROGER & INGRID & ROGER & ANETTE

Jag gick faktiskt hem vid 23:30 för då orkade inte Wille ha sina ögon öppna mer.
Här kommer lite bilder från kvällen som jag tog med mobilen.



Lite mörk, men det är Roggan som ska tända på brasan.














Så här såg det ut när jag skulle gå hem.
Jag filmade fyrverkerierna också, men jag kanske provar att lägga upp den videon sen.
Nä nu ska jag ringa Annika och höra när vi ska sticka iväg och träna...efttersom det inte vart ngt igår!

Förresten 1 Maj...är det någon som ska demostrera idag =)
Inte jag iallafall.

Så hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0