Gud va skönt!

Efter att ha spanat in yr.no prognos för helgen så var det bara att ta fram städgrejerna. Tänker inte sitta innen en enda sekund i helgen, möjligtvis för att gå på toa då!
Nä nu är allt kliniskt rent, iallafall så att jag är nöjd. Vad har ni själva roat er med denna torsdags kväll då?
Idag var jag iallafall på stan och inhandlade mig ett par toppar, nya leggins, en ny väska som var extremt nödvändigt (eller hur Angie o Veronica) och så vart det lite annat smått och gott...lägger upp bilder på detta i helgen så får ni se.
Nä nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det nog sängen och en bra film...






Upp med händerna!!



Wille kommer in i köket

WILLE: vad gör du mamma?
JAG: ehh jag städar!
WILLE: Ja men varför ska du spruta på kameran?
JAG: ehh (kan inte säga att den är skitig för då kanske han vill "putsa" den ngn gång! Men ehh jag tar lite bilder bara.
WILLE: OK...springer ut igen.


Clino and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0