Juråvischån sångkontäst!

Mmmm här sitter jag i min ensamhet och har kollat klart på alla bidrag för i år! Och jag måste säga att MÅNGA suger ju riktigt !!! Mina favoriter är ju såklart Sverige men även Norge och Finland är bra... Tyskland var ganska roliga också... Estlands låt va vacker... Danmarks va rätt okej.. men ganska klyschig! Albaniens låt va helt okej också och så söööt tjej!!
Ukrainas låt va rätt läcker!! Men vad var det med Malta?? ett enda stort och långt skrik kändes de som.. och England.. är det meningen att det ska vara en nationalsång??? Jaja.. hejja Sverige Norge eller Finland!!!!

Jag gjorde lite varm choklad innan jag satte mig iaf... något att mysa med... men sen så hade jag Nele och Frans som sällskap också! :D










Här sitter jag och "sjunger" (snarare skriker) med i låtarna.... :D
När de va Finland ställde jag mig upp i soffan och dansade!! Hoppas ingen såg mig....


Nu vet ni de.. TANTSUI betyder Dansa...

Snart ska jag sätta mig igen för det är ju DA GRANDE FINALE!!
Jag hoppas på "And 12 points goes to SWEDEEEEEN"

Go natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0