Kanske ångrade mig!

Åh Angelica & Veronica ska ut ikväll och jag valde att inte hänga på...nu så här på kvällskvisten så kan jag väl känna att jag nog skulle ha hakat på. Men velig som man är så får man skylla sig själv helt enkelt.

Honey åkte iväg för att hyra en film och vid närmare eftertanke så kanske det blir bättre med en filmkväll än en utekväll eftersom vi ska upp i hyffsad tid imorgon.

Hittade lite saker på stan idag (slänger upp bilder på gårdagens köp också)


Köpt på DK 300:- till Honey


Top H&M 49:90:- BILLIGT!!


Top H&M 49:90:- BILLIGT!!


H&M 98:-  + 50% Rabatt Vilket kap!
SVART LEGGINS H&M 99:- (Ligger i tvättmaskinen)

BETTAN JAG LOVAR ATT KOMMA IN TILL DIG PÅ MONKI, hittade en VÄLDIGT massa där idag......Puss!



Örhängen H&M 29:50


Snoddar H&M 19:50:-
Jag undrar hur många man har köpt i sitt liv?



Keps till Wille  på Clas Olsson 49:-


Clas Olsson 45:- resp 25:- Åhh va Wille vart glad!


Pilotbrillor med spegelglas (syns inte pga fel vinkel SKITSNYGGA!)
STADIUM 99:-



Äntligen handlade jag laddningsbara batterier till la Kamera
Clas Olsson 398:-



Handlade en morgonrock till Wille men den ligger i tvättmaskinen så jag visar den sen.

Just det mötte upp honey efter jobbet för han skulle köpa sig ett par skor, han ville väl veta vad jag tyckte även om han i slutändan skiter idet (alltså klädmässigt) hihi.

Visst var dom fina


Fred Perry STADIUM 799:-

Nä nu säger jag god natt till er.....SOFFAN HERE I COME!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0