Måste snart byta bloggnamn!

1 Blondin =)

Paltkoma, Dött, Orkar inte, Tappat orken, Tråkigt, Varför, Bakis, Trött, seg, film på tv:n, har inte tid bla bla bla.

Nä nu jäklar tjejer...Jag kan sätta 1.2 miljoner på att ni alla sitter framför datorn och spelar nåt jäkla sjukt krigspel!!!
Nämen det går bra, men att göra ett inlägg som tar 5 minuter det går inte!!! Grrr

JAG har iallafall haft en underbar dag i solen ute på F4:a med mycket fina bilar och en massa folk. Jag vart faktiskt irriterad på mig själv när jag gick där med barnvagnen...Tänkte själv tanken innan jag skaffade barn att hur faan kan folk tyckta att det är kul att gå runt med barnvagn när det är såååå mycket folk...OCH VARMT??

Men vadå..hur ska vi annars komma ut då? Hade jag inte haft barnvagnen med William i så hade jag antagligen hört i högtalarna att " Vi har en upphittad pojke här med namn Carl Per William Ringnér" " Vänligen kom till utgången"

Jaja det var trevligt där och jag tog några bilder men har inte tid att lägga upp några nu men det kommer imorgon.

PUSSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0