Då kör vi en...


♥ Jag måste först och främst hissa mina bloggkompanjoner för att det är så jävla kul att få blogga med dom. Tänk vad mycket roligare man kan ha när man är flera. Kolla bara på vårat inlägg med tävlingen, vem som klär sig snyggast (sämst) fatta hur kul vi hade!! Prova göra det själv och skratta!

Alla otroligt roliga bloggar som finns runt om i landet, fatta va folk det egentligen är som bloggar!! En hiss till er alla.

♥ Alla roliga människor som så fort dom går förbi en när man rökar lägger av JORDENS STÖRSTA hostattack, jättebra tycker jag...men för att verkligen visa att ni inte gillar det så är det väl bättre att ni lägger er ner på gatan och rullar runt och hostar!

♥ Vill hissa min pappa som idag bjöd på färsk nyfångad fisktill middag....Mmmmm Tack Pappi!

Till sist vill jag hissa något som jag bara hoppas kommer att finnas kvar såå länge jag lever, eller jo det lär det väl göra men inte ur modet iallafall... LEGGINGS!!

Funkar tamefaan till ALLT!









Harem Byxor!! Har lovat min honey att aldrig införskaffa nåt dyligt! Jag looovar Älskling!

 
Är detta verkligen snyggt?????????????????????????????????


Sura människor över lag, jag sitter för tillfället med lite utringande på jobbet och övervägande så är folk trevliga, MEN det finns faanimej riktiga jäkla rötägg alltså! Usch på er!

MÅNDAGAR!  Alltså seriöst, det är bland det värsta som finns...det enda som kan väga upp det är att man får träffa jobbarkompisarna som man tycker om...SPECIELLT er ANGIE & VERONICA Puzzzz

Det var min hiss & diss lista.
Åhhh imorgon så är det onsdag (fredag) VA SKÖÖÖNT!!!


Kommentarer
Postat av: Ävelicious

nej man man måste ju prova sig fram ;)

2009-05-19 @ 22:46:52
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej bra då =)

2009-05-19 @ 22:49:18
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Lexie

åh, tack så jättejättemycket :D!



bra hissa och dissa lista! :)

2009-05-19 @ 23:09:07
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0