Nån som vill ge mig ett..



med ca 25.000 rent imånaden där mina arbetsuppgitfer är att testa olika drinkar inför sommaren.
Helst ska utbildningsplatsen vara nåt med kritvit sandstrand, blått vatten och palmer.

Hehe, skämt o sido.
Det naggar mig lite i hälarna nu det här att min sista arbetsdag är nu 25 juni på mitt kära jobb.
Men HERRE gud...alltså jag kommer from 25 juni inte att jobba kvar där längre !!!....men jag kommer nog alltid att vara en liten Crewcommare längst in i hjärtat.
Jag har under dom här 4 uppsägningsmånaderna sökt 1 jobb som jag tyvärr inte fick och som jag inte hörde något ifrån fast dom lovade det, Grrrrr (Bettan din jävla arbetsgivare)

Jag har iallafall slängt in en ansökan nu ikväll till ett jobb som jag verkligen skulle vilja ha...won´t tell you för då kommer alla andra bara söka dit (precis som om 3/4 av östersunds befolkning inte redan gjort det enligt gårdagens LT *suck*)

Men men, det är väl bara att hålla tummarna!

PUZZZZ &






Kommentarer
Postat av: Bettus Lomeus

Jag håller tummarna för dig!!!!! Bästaste Caroline!!



Jag har två eller tre grejor som jag måste berätta för er :) JAPP jag ska faktisktr komma över till rt, när ni minst av allt anar det! :)



Kramar!

2009-05-13 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0